نمایشگر دسته ای مطالب
نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

کسب رتبه برتر استانی در پروژه مهر95

محمد اشرفیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: یکی از موفقیت‌های قابل توجه و ارزنده این مجموعه کسب رتبه برتر استانی در پروژه مهر می باشد که مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با همت مدیران مدارس، معلمان و همکاران حوزه اداری ، مشارکت‌های مردمی و سایر نهادها توانست با اجرای مطلوب پروژه مهر موفق به کسب رنبه برتر استانی در اجرای مطلوب پروژه مهر95 شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردکان، وی با بیان اینکه سه عنصر مدیریت، برنامه‌ریزی و ساماندهی ارزشیابی از دل این پروژه نشان داده می‌شود، افزود: عملکرد پروژه مهر، توسط مسئولان وزارتخانه و تیم اعزامی اداره‌کل استان مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس این ارزیابی‌ها، در مجموع آموزش و پرورش شهرستان در ابعاد آموزش، پرورش، تجهیزات، امکانات، انتخاب و انتصاب مدیران رتبه برتر استانی را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: با تلاش و همت عوامل اجرایی و تعامل سازنده موجود در بین همکاران ، در سال‌های اخیر به توفیقات برجسته‌ای در عرصه اجرایی اهداف و برنامه‌های پروژه مهر نائل شده‌ایم و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیاست‌های پروژه مهر در قالب پنج کارگروه تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، سازماندهی، تأیید صلاحیت و کارگروه توجیه و تبلیغ پیگیری می‌شود که ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی از 15 خرداد تا 15 مهرماه هر سال با برنامه‌ریزی جهت ساماندهی نیروی انسانی‌، نقل و انتقالات فرهنگیان‌، ثبت نام دانش‌آموزان‌، هدایت تحصیلی‌، جذب و پوشش تحصیلی‌، به‌سازی فضاهای فیزیکی مدارس‌، جذب خیرین‌، انجام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی برای بازگشایی شاداب و مطلوب مدارس به استقبال «مهر » آماده می‌شوند.

اشرفیان تصریح کرد: در سال گذشته نیز مدیریت  آموزش و پرورش شهرستان موفق به کسب رتبه برتر استانی شده بود که خوشبختانه در سال‌ جاری هم با اتخاذ تدابیر و تمهیدات هوشمندانه و همکاری همه جانبه توانستیم رتبه برتر استانی را در پروژه مهر سال تحصیلی ۹۶-۹۵ کسب کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم برای تقویت کمی و کیفی فرآیند آموزش و پرورش از هیچ اقدام و برنامه سازنده‌ای دریغ نکنیم.

عالی ترین مقام آموزش و پرورش شهرستان با تأکید براین که لزوم تعامل و همکاری ما بر این اصل و منطق استوار است که به هر میزان ضریب کیفی خدمات و امکانات آموزشی و پرورشی تقویت شود، به همان اندازه زمینه و بستر مناسبی برای شناسایی استعدادها، توانمندسازی اندیشه‌ها و کسب نتایج شایسته علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.

آدرس کوتاه: